2020. ápr 27.

Ki is vagyok én? Bemutatkozom.

írta: Tóth András marketing
Ki is vagyok én? Bemutatkozom.

Szeretnék bemutatkozni neked, kedves Blog olvasóm. Egy baráti viszonyt szeretnék kialakítani veled, és őszintén leírom neked, hogy mik voltak nekem a nehézségeim. Honnan indultam és most hova jutottam.

Üdvözöllek Tóth András vagyok.
1987-ben születtem, Kecskeméten, 3 testvér közül a legnagyobbik vagyok, aki mindig jó példát szeretett volna mutatni a kisebb testvéreinek. Jónak mondható gyerekkorom volt. Digitális világ előtt születtem Mi még fociztunk, fogócskáztunk, bújócskáztunk az utcán. Már gyerekkoromban meg kellett tapasztalnom, ha egy kis luxusra vágyom, jobb bicikli, drágább cipő, drágább görkorcsolya, akkor azért meg kell dolgozni. Így a tinédzser korom nyarait diák munkával töltöttem egy kis plusz zsebpénzért.

 

Munkás családba születtem és én is egy érettségivel és egy szakmával kerültem ki a suliból mint a szüleim. 20 évesen Kárpitosként kezdtem el dolgozni. Már a munkás éveim első éveiben éreztem nem ez az én utam. Egy év után ott is hagytam az első munkahelyet, és kb 2 évente váltogattam a munkahelyeimet. Soha nem voltam megelégedve a munkám fontosságával, hiába voltam csoportvezető is. Nem tetszett, hogy a munkám gyümölcsének az eredményét nem láttam csak annyit, hogy kikerült az áru a raktárba és azt elvitte egy kamion.

 27 éves koromban jött egy nagy fordulat az életemben. Amikor örököltünk testvéreimmel egy kisebb összeget a nagyi háza után. Én a testvéreimmel ellentétben nem a banki lekötésben láttam a nagy befektetést, hanem az volt a tervem, hogy a munkahelyemet változtassam meg.

Tudtam, ha jobb munkát szeretnék akkor tanulnom kell.
Hittem, a szorgalmam és kitartásomban és, hittem ha valami újba belekezdek sikerülni fog. Első ötletem az volt, hogy lángos büfét nyitok. Az Egy kevés pénzből és gyorsan megalapítható vállalkozás. Gondoltam én. Én naiv � .  Semmi és senki nem tudott róla lebeszélni. Még az sem érdekelt, hogy egész nap ott kell majd állnom egyedül az 50 fokban télen nyáron. Egyedül csak egy barátom tudott kitéríteni a hitemből. Amikor megkérdezte.

Biztos ezt szeretnéd? Nincs jobb munka ennél?
Ez volt ami elgondolkodtatott és lebeszélt a lángosos büféről. Ezután a szenvedélyeimmel kapcsolatos munkákat kezdtem keresni. És így találtam rá a webdesiger, marketing szakmára ami igazán megdobogtatja a szívem és lelkesít. És a mai napig ugyanazzal a lelkesedéssel tanulom a munkám újabb szakmai fogásait mint amikor kezdtem.

És most mivel foglalkozom?

Segítek a vevőszerző marketing rendszereid kiépítésében, amivel a szolgáltatásod magasabb áron eladhatod, úgy, hogy kevesebb munkaidővel több pénzt keresel.

Mit tartok fontosnak a szakmámban?

Precizitás, hitelesség, megbízhatóság, pontosság, minőségre törekszem, segítőkészen közérthetően megtanítom neked a marketing stratégiákat.

 Mi a küldetésem?

Az ügyfeleim sikereit ugyanúgy szeretném mint ők, mert az országunkban minnél több ismert jó szakembert szeretnék akik igazán sokat segítenek a szolgáltatásukkal és jól is keresnek.

 Miben segítem a munkádat az online marketinggel?

online vásárlók szerzésében segítek. Segítek, hogy megkülönböztesd magad a konkurenciától. És, hogy magasabb árakat tudj kialakítani amivel nagyobb értéket kap a vásárlóid.

 A szolgáltatásaimmal így segítem a munkád!

A Webdesign arculat megkülönböztet a konkurenciától, és tükrözi a szép arculat a magas minőséget.
Marketing szöveg írás a vásárlónak elmagyarázza, megérteti, hogy mi a termék, szolgáltatás, hogy mire nyújt neki megoldást. és bemutatja, hogy mivel vagyunk másabbak, jobbak a konkurenciánál.
A marketingstratégia a vásárlók bizalmát nyeri el a termékpiramis stratégiával, és a kosárérték növelő stratégiákkal bevételt növeljük.
Facebook, instagram hírdetésekkel megtaláljuk a legjobb vásárlókat és eladunk nekik.
Marketing automatizálással Időt takarítunk meg. A számlázási, hírlevél, ügyfélszolgálat feladatokat elvégzi helyettünk egy robot.

Miben különbözök a versenytársaimtól?

Marketing rendszerek építése után megtanítom neked a legfontosabb, leghatékonyabb marketing technikákat amiket a következő kampányaidnál tudsz használni. Megtanítom, hogyan árakcióz sikeresen úgy, hogy nagyobb profitod lesz amivel új vásárlókat is szerzel. És a munkám befejeztével is ügyfeleimmel tartom a kapcsolatot, tovább segítve őket.

A nagy végcél amivel segítem a munkád!

Segítek, hogy ne legyen középszerű a vállalkozásod, hanem kiemelkedő megkülönböztethető legyen és, hogy ne kelljen többet árakciózni, ha új vevőket akarsz.
Magas áras szolgáltatásaiddal (amit segítek kiépíteni), nagyobb segítséget nyújtasz az ügyfeleidnek, és ezzel nagyobb profitra is teszel szert.
A marketing automatizálással, (amivel a vevőszerzést, adminisztrációs folyamatokat automatizálhatják) több szabadidőd marad a családodra.

****************************************************************************************************************
Miben segíthetek? Írj nekem emailt az andras@pozitivdesign.hu email címemre és együtt felépítjük az online marketing rendszered!

Szólj hozzá